هتل انزلی

هتل رویال بلوگا بهترین هتل انزلی

بهترین هتل انزلی را بهترین بشناسید :

بهترین هتل انزلی

بهترین هتل انزلی :

هتل رویال بلوگا با هدف درست یابی به عنوان ، بهترین هتل بندرانزلی ، در فروردین سال 1400 با بهترین متریال روز دنیا و در موقعیت جغرافیایی شهر زیبای ساحلی بندر انزلی افتتاح گردیده است . این هتل که میتوان گفت بهترین هتل انزلی  است دارای واحدهای اقامتی 2 نفره، 3 نفره و 4 نفره می باشد که تمامی این واحد ها دارای تراس مشرف به دریا هستند .از بهترین مزیت های بهترین هتل های انزلی دسترسی آسان به دریا ، مرکز شهر ،منطقه آزاد انزلی ،مراکز گردشگری : تالاب گل لاله ،موزه ،بازار سنتی و….می باشد ، که هتل رویال بلوگا با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از شما عزیزان می باشد ، امید است لحظاتی به یاد ماندنی و خاطره انگیزی را در هتل رویال بلوگا یکی از بهترین هتل های انزلی تجربه نمائید .

آشنایی با هتل و برنامه ریزی برای اقامت در مقصد مورد نظر یکی از مهم ترین مراحل سفرهای خانوادگی است. مسافران و گردشگران همواره برای گذران اوقات استراحت خود معمولا به دنبال بهترین هتل ها هستند. هتل خوب لذت سفر را دوچندان می کند و انتخاب آن به یکی از مهم ترین دغدغه گردشگران تبدیل شده است. ممکن است برخی افراد به شما بگویند که فقط قرار است شب ها را در بهترین هتل انزلی به استراحت بپردازید و روز ها به تفرح بروید اما این حرف به هیچ عنوان درست نیست و اقامت یکی از مهم ترین بخش های هر سفر است. هتل های بسیاری در بندانزلی وجود دارد که از لحاظ قیمت ها و امکانات با هم متفاوت اند. در واقع از مهم ترین معیار هایی که برای یک هتل خوب می توان در نظر گرفت موقعیت مکانی هتل، تمیز بودن و رفتار مناسب کارکنان است که اهمیت بسیاری در انتخاب هتل مورد نظر دارد. در بندرانزلی نیز هتل های بسیاری وجود دارند که هرکدام از امکانات و ویژگی های خاصی برخوردار هستند. توجه به ویژگی هایی که به آن ها اشاره کرده ایم بسیار مهم است چرا که مسافران و گردشگرانی که به این منطقه می آیند به دنبال هتل لوکس در بندرانزلی هستند که تمامی این امکانات و ویژگی ها را داشته باشد.

رستوران و کافی شاپ هتل رویال بلوگا :

رستوران هتل رویال بلوگا انزلی
بهترین هتل شمال کشور در بندرانزلی

رستوران و کافی شاپ هتل رویال بلوگا در طبقه چهارم با چشم اندازی زیبا به دریا فضایی دلپذیر را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد ، با کادر آشپزی بسیار حرفه ایی در تمام تایم های صبحانه ، نهار ، شام در خدمت شما عزیزان هستند ، یکی از ویژگی های رستوران هتل بلوگا بندرانزلی نمای زیبای رو به دریا است تجربه صرف غذا با دیدن امواج آرامش بخش دریا را برای شما رغم میزند  .

رستوران هتل رویال بلوگا که یکی از بهترین رستوران های هتل های بندرانزلی میباشد ، با تنوع غذایی بالایی در خدمات شما مسافران گرامی است ، انواع غذا های دریایی ، غذای محلی ، فست فود و انواع کباب را برای شما عزیزان فراهم میکند.