با مراجعه به ‌سایت هامین منزل خود را هنگام سفر ایمن کنید

با مراجعه به ‌سایت هامین منزل خود را هنگام سفر ایمن کنید

خروج از منزل و دور شدن از آن برای بسیاری از افراد نگران کننده است. اما به هر حال این نگرانی و استرس نباید باعث شود که افراد توجهی به نیازهای روحی خودشان برای سفر نداشته باشند. شاید در گذشته مراقبت از منزل در هنگام سفر، با سپردن کلید خانه به همسایه و فامیل امکان پذیر بود. اما در حال حاضر با وجود سیستم های نوین و جدیدی که در خانه ها نصب می شوند، می توان ایمنی منزل هنگام سفر را چندین برابر افزایش داد. اگر نگران ایمنی منزل خود هستید و نمی دانید که چطور امنیت خانه پیش از مسافرت را تامین کنید، این مقاله را تا انتها بخوانید.

با مراجعه به ‌سایت هامین منزل خود را هنگام سفر ایمن کنید

ایمنی منزل هنگام سفر چه اهمیتی دارد؟

متاسفانه بسیاری از سرقت ها و دزدی ها در خانه های مسکونی در زمان مسافرت اتفاق می افتد. با اینکه بسیاری از مردم این موضوع را می دانند و آن را درک کرده اند، اما باز هم از تجهیزات ایمنی برای تامین ایمنی خانه قبل از سفر استفاده نمی کنند. در شرایط کنونی که سارقین به دنبال یک فرصت برای خالی کردن منزل و سرقت وسایل هستند، حفظ ایمنی منزل هنگام سفر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

از طرفی با توجه به اینکه در حال حاضر بسیاری از خانه ها با تجهیزات ایمنی حرفه ای، ایمن می شوند؛ عدم وجود این تجهیزات در یک خانه به عنوان یک نقطه ضعف بسیار بزرگ است. به طوری که سارقین به راحتی منزل شما را شناسایی و برای سرقت انتخاب می کنند. شمایی که چندین روز از منزل خودتان دور هستید نیز زمانی متوجه سرقت منزل می شوید که به منزل باز می گردید. در چنین شرایطی پیگیری برای پیدا کردن سرقت به دلیل عدم وجود تصاویر دوربین مداربسته و اطلاعات دیگر، بسیار سخت می شود.

ایمنی منزل هنگام سفر چه اهمیتی دارد؟

نحوه تامین امنیت خانه پیش از مسافرت

تامین امنیت خانه نه تنها قبل از مسافرت مهم است، بلکه باید همیشه به آن توجه داشته باشید. ممکن است سارقین در کمین باشند و حتی از عدم حضور چند ساعته شما در منزل برای سرقت سوء استفاده کنند. بسیار مهم است که برای تامین امنیت خانه پیش از مسافرت تجهیزات ایمنی مورد نیاز را تهیه کرده و در منزل خودتان مورد استفاده قرار دهید. در ادامه به تجهیزات مهم و ضروری برای حفظ ایمنی منزل هنگام سفر اشاره می کنیم.

نصب دوربین مداربسته در منزل (با حافظه ذخیره سازی)

برای تامین امنیت خانه پیش از مسافرت حتما باید به فکر نصب یک یا چند دوربین مداربسته به ویژه در بخش های بیرونی منزل باشید. دوربین های مداربسته دارای تنوع زیادی هستند. زاویه دید و کیفیت این دوربین ها برای تامین امنیت بسیار مهم است. هر چقدر کیفیت دوربین مداربسته بیشتر باشد، واضح بودن اشخاصی که در اطراف دوربین مداربسته حرکت می کنند نیز افزایش پیدا می کند. همچنین باید دوربین بتواند سطح وسیعی از فضای اطراف را پوشش دهد.

نصب دوربین مداربسته در خانه باید با توجه به نیاز خانه با یک یا چند دوربین مداربسته انجام شود. دوربین مداربسته دید در شب یکی از بهترین دوربین های مداربسته موجود در بازار است که با کیفیت بالای تصاویر در طول شب، حتی به شما امکان شناسایی سارق را می دهد. بهتر است که حتما از دوربین های مداربسته با حافظه ذخیره سازی استفاده کنید. در این صورت نه تنها به صورت زنده و از راه دور قادر به مشاهده تصاویر دوربین مداربسته هستید، بلکه می توانید از طریق تصاویر ضبط شده نیز به رفت و آمدهای اطراف منزل دسترسی داشته باشید.

استفاده از دزدگیر در خانه

برای تامین امنیت خانه پیش از مسافرت حتما باید از دزدگیر اختصاصی نیز در منزل استفاده کنید. دزدگیرها تجهیزاتی هستند که می توانند با یک مدار الکترونیکی ساده، هر گونه رفت و آمد مشکوک را شناسایی کنند و با به صدا در آوردن آلارم این موضوع را به همسایه یا صاحب ملک اطلاع دهند. استفاده از دزدگیر در خانه می تواند به تامین امنیت خانه کمک بسیار زیادی کند. دزدگیرهای منزل که دارای سیستم شماره گیری اضطراری هستند، به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده در منزل محسوب می شوند. چرا که به صورت 24 ساعته فعال اند و به محض تشخیص ورود افراد، به شما هشدار خواهند داد.

دزدگیرهای خانه دارای تنوع زیادی هستند. برخی از آن ها فقط صدای آژیر از خود خارج می کنند و برخی دیگر با داشتن سیستم اعلام سرقت پیامکی، می توانند به هر شماره ای پیامک یا زنگ بزنند و ورود افراد مشکوک را خبر دهند. با توجه به اینکه دزدگیرها به عنوان یک عامل ترس برای دزدها شناخته می شوند، بسیار مهم است که آن ها را در منزل به ویژه در بخش های ورودی قرار دهید. در چنین شرایطی دزدها دیگر جرئت ورود به خانه را نخواهند داشت.

کنترل از راه دور تصاویر دوربین مداربسته

یکی از بهترین روش های حفظ ایمنی منزل هنگام سفر، این است که از تجهیزات ایمنی استفاده کنید که از راه دور نیز قابل کنترل باشند. این تجهیزات تنوع بسیار زیادی دارند که از جمله آن ها می توان به دوربین مداربسته، قفل دیجیتال و … اشاره کرد. دوربین مداربسته IP یا تحت شبکه یکی از دوربین های مداربسته موجود در بازار است که می تواند برای رهگیری شرایط منزل مورد استفاده قرار گیرد. کنترل از راه دور تصاویر دوربین مداربسته مزایای بسیار زیادی را به همراه دارد. می توانید هر زمانی که نگران بودید، دوربین را بررسی کنید و تصاویر زنده دوربین مداربسته خودتان را دریافت نمایید.

مزیت کنترل از راه دور تصاویر دوربین مداربسته این است که هر زمانی متوجه یک خطر یا احتمال سرقت شدید، می توانید با پلیس تماس بگیرید تا موضوع را بررسی کنند. در این صورت نه تنها از سرقت جلوگیری می کنید، بلکه نیازی نیست که پس از سرقت نگران بازگشت مال خودتان باشید. کنترل از راه دور تصاویر دوربین مداربسته می تواند سرعت العمل شما را برای جلوگیری از سرقت در منزل هنگام مسافرت افزایش دهد. از این رو برای افزایش ایمنی منزل هنگام سفر حتما منزل خودتان را به این دوربین ها تجهیز کنید.

تجهیزات کنترل از راه دور؛ بهترین تجهیزات برای ایمنی خانه در سفر

در میان تمامی تجهیزاتی که دارای سیستم های ضبط و ثبت کننده تصاویر هستند، تجهیزاتی که برای کنترل از راه دور استفاده می شوند، می توانند بهترین تجهیزات برای ایمنی منزل هنگام سفر باشند. با این تجهیزات در هر نقطه از جهان یا ایران که باشید، می توانید با دقت شرایط منزل خودتان را بررسی کنید.

تجهیزات کنترل از راه دور به راحتی به گوشی تلفن همراه متصل می شوند. می توان با کمک ارتباط اینترنتی، تصاویر ضبط شده و یا در حال ضبط دوربین های مداربسته تحت شبکه را مشاهده کرد. این سیستم ها دارای تنوع زیادی اند. این یعنی اینکه می توانید از تجهیزات مختلف برای کنترل از راه دور استفاده کنید. دسترسی به منزل و حفظ ایمنی آن در دستان شما است؛ به شرطی که از این تجهیزات ایمنی منزل استفاده کنید.

نحوه تامین امنیت خانه پیش از مسافرت

هزینه تامین ایمنی منزل هنگام سفر

یکی از دغدغه های مردم برای تامین ایمنی منزل هنگام سفر و خرید تجهیزات ایمنی، هزینه است. با وجود اینکه بسیاری از مردم می دانند که این هزینه پرداخت شده در نهایت به نفع خود آن ها است، اما باز هم از پرداخت آن صرف نظر می کنند. هزینه تامین ایمنی منزل هنگام سفر وابسته به تجهیزاتی است که خریداری می کنید. هر چقدر تجهیزات خریداری شده شما حرفه ای تر و باکیفیت تر باشند، هزینه نهایی تامین امنیت خانه پیش از مسافرت افزایش پیدا خواهد کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه تامین ایمنی منزل هنگام سفر، می توانید با تیم متخصص فروش این تجهیزات مشورت نمایید. به غیر از هزینه های خرید تجهیزاتی مانند دوربین مداربسته و دزدگیر خانه، باید هزینه های نصب این تجهیزات را نیز پرداخت نمایید. با این حال هزینه تامین ایمنی منزل برای سفر و قبل از سفر، نسبت به ضرری که ممکن است در اثر یک سرقت معمولی ببینید، بسیار کمتر است. حتی می توانید با خرید تجهیزاتی مانند دوربین مداربسته، از سرقت های آینده نیز جلوگیری نمایید.

بهترین شرکت برای تامین ایمنی منزل هنگام سفر

با توجه به اینکه ایمنی منزل هنگام سفر یکی از مهم ترین اقداماتی است که باید انجام دهید، بسیار مهم است که به یک شرکت معتبر نیز مراجعه کنید. تامین امنیت خانه پیش از مسافرت با خرید تجهیزات مختلف از جمله دوربین مداربسته با سیستم ذخیره کننده، دوربین مداربسته تحت شبکه و نصب دزدگیر در منزل انجام می شود. بسته به نیاز خود می توانید امنیت منزل در هنگام سفر را با این تجهیزات افزایش دهید. شرکت هامین مرجع فروش انواع تجهیزات ایمنی منزل و خانه است که توانسته محصولات خود را با بهترین کیفیت به بازار عرضه کند.

این شرکت با ارائه محصولاتی که فقط از سوی برندهای معتبر تولید شده اند، خیال شما را از کیفیت محصولات راحت می کند. برای تامین ایمنی منزل هنگام سفر می توانید انواع این تجهیزات را با قیمت مناسب از طریق سایت هامین خریداری کنید. در سایت هامین تمامی مدل ها و محصولات ایمنی خانه و کنترل از راه دور موجود هستند. با مراجعه به سایت هامین و بررسی محصولات موجود در آن، امکان افزایش ایمنی خانه هنگام سفر وجود دارد.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *