معرفی بهترین هتل های چهار ستاره قشم و هتل های پنج ستاره قشم

معرفی بهترین هتل های چهار ستاره قشم و هتل های پنج ستاره قشم

معرفی بهترین هتل های چهار ستاره قشم و هتل های پنج ستاره قشم

قطعا لذت سفر با اقامت در هتل های چهار ستاره، تکمیل خواهد شد. اگر قصد سفر و رزرو هتل قشم، این جزیره زیبای ایران را دارید؛ پیشنهاد می کنیم بهترین هتل های چهار ستاره قشم را برای اقامت در نظر داشته باشید. اقامت در این هتل ها یعنی برخورداری از بیشترین امکانات رفاهی. در هتل های 5 ستاره قشم، تمامی اتاق ها از بهترین آیتم های اقامتی برخوردار بوده و کیفیت بالایی دارند. در این اتاق ها، تختخواب های بزرگ و جادار با بهترین نوع تشک وجود دارند. تمیزی و نظافت نیز در آنها کاملا احساس می شود.

همچنین خدمات ارائه شده در این هتل ها  توسط ارسنا نیز مطابق با استانداردهای روز دنیاست. علاوه براین ملزوماتی نظیر مینی بار، سشوار، دستگاه واکس، تی وی متصل به ماهواره و … در اختیار مسافران قرار می گیرند. حال اگر تصمیم خود مبنی بر اقامت در بهترین هتل های پنج ستاره و چهار ستاره قشم را گرفته اید؛ بهتر است با هتل های زیر آشنا شوید:

هتل آراکتا قشم:

هتل آراکتا در لیست بهترین هتل های چهار ستاره قشم قرار گرفته است. هتل آراکتا از یک ساختمان نوساز تشکیل شده است. ساختمانی مجهز که شایسته عنوان هتل 5 ستاره می باشد. در این مکان اقامتی، اتاق های متنوعی وجود دارند که هر یک از لحاظ تعداد تخت و امکانات با هم متفاوت اند. بسته به بودجه و انتظارات خود می توانید یکی از اتاق ها را انتخاب کنید. برخی از این هتل ها دارای چشم انداز دریا بوده و بعضی دیگر چشم اندازشان فضای سبز هتل است که در نوع خود، تماشایی به نظر می رسد. همچنین در اتاق ها تجهیزات ضروری و رفاهی همچون یخچال، تلویزیون، کتری برقی، سرویس بهداشتی، میز و صندلی و … وجود دارند.

دارای بهترین امکانات

کافی شاپ، رستوران، میز بیلیارد، سیستم تهویه مرکزی، مینی بار، آشپزخانه، لابی نسبتا بزرگ و فضای سبز زیبا، تنها بخشی از امکانات هتل به شمار می آیند. در نهایت با اقامت در این هتل 5 ستاره می توانید از بهترین امکانات آن برخوردار گشته و به مکان های دیدنی قشم، دسترسی راحتی داشته باشید. مکان هایی مثل پارک زیتون، بازار سنتی قشم، بازار بزرگ بین المللی ستاره، دره ستارگان و …

معرفی بهترین هتل های چهار ستاره قشم و هتل های پنج ستاره قشم

هتل آراکتا، یکی از بهترین هتل های پنج ستاره قشم

هتل دریتا قشم:

هتل دریتا قشم را می توان یکی از مجهزترین و بهترین هتل های چهار ستاره قشم معرفی کرد. این هتل کاملا نوساز و شیک است و نمای جذابی دارد. هتل فوق در مجاورت سیتی سنتر قشم واقع شده و امکان خرید راحت و بی دغدغه را در اختیار مسافران قرار می دهد. با اقامت در این هتل می توان از مزایای بسیاری برخوردار گشت. مهمترین آن، اقامت در یک هتل استاندارد است که حس رفاه و راحتی را برای مهمانان به ارمغان می آورد. لابی این هتل از وسعت زیادی برخوردار بوده و دارای ظرفیت صد نفر است. پارکینگ این هتل، یک امتیاز برای آن محسوب می شود. بنابراین افرادی که با خودروی شخصی به قشم سفر می کنند؛ می توانند از پارکینگ استفاده کنند.

دارای تعداد اتاق های زیاد

در بررسی اتاق های این هتل باید گفت تعداد این اتاق ها صد و بیست عدد است. بنابراین افراد زیادی، فرصت اقامت در این هتل را خواهند داشت. امکاناتی که به این هتل اختصاص یافته اند؛ عبارتند از: روم سرویس، پذیرش شبانه روزی، اینترنت رایگان، اتاق های مجهز، نزدیکی به جاذبه های گردشگری قشم نظیر ساحل، قلعه پرتغالی ها، دره رنگین کمان و غار خربس.

هتل سارینا قشم:

هتل سارینا را می توان یکی از بهترین هتل های چهار ستاره قشم به شمار آورد. نمای مدرن این هتل، آن را به یک فضای امروزی تبدیل نموده است. مسافران، بیش از هر چیز دوست دارند در یک مکان راحت اقامت نمایند. مکانی که امکانات رفاهی مطلوبی داشته باشد. هتل سارینا قشم با برخورداری از این امکانات توانسته در کانون توجه قرار گیرد. این هتل از اتاق های تمیز و زیبا تشکیل شده است. اتاق هایی که دارای تعداد تخت های متفاوت بوده و بر همین اساس، نام های مختلفی پیدا کرده اند. علاوه براین سوئیت های اختصاصی در این هتل وجود دارند که لذت اقامت را کامل می کنند.

معرفی بهترین هتل های چهار ستاره قشم و هتل های پنج ستاره قشم 1

رزرو هتل سارینا (بهترین هتل های چهار ستاره قشم)

دارای خدمات متنوع

امکانات و تجهیزات ضروری در اتاق ها و هتل های سوئیت وجود دارند تا مهمانان، کم و کسری احساس نکنند. اتاق های واقع در طبقات بالایی هتل، لذت تماشای ساحل و دریا را به مهمانان می چشانند؛ چون به این مناطق مشرف اند. از خدمات و امکانات هتل سارینا می توان به ماساژ، خدمات خانه داری 24 ساعته، ترانسفر رایگان، اینترنت پرسرعت، روم سرویس، خشکشویی، پارکینگ، گاوصندوق و … اشاره کرد. علاوه بر امکانات فوق می توان به موقعیت مکانی ایده آل این هتل اشاره کرد که امکان دسترسی به مناطقی همچون اسکله شهید ذاکری، قلعه پرتغالی ها و مراکز خرید را آسان نموده است.

بیسشتر بخوانید: رزرو کشتی تفریحی کیش

هتل آرتمیس قشم:

پس از معرفی بهترین هتل های چهار ستاره قشم، تصمیم داریم تا دو نمونه از هتل های سه ستاره قشم را نیز معرفی کنیم. این هتل ها از بیشترین سطح کیفیت برخوردار بوده و اقامتی به یاد ماندنی را فراهم می کنند. هتل آرتمیس قشم یکی از هتل های سه ستاره و بی نظیر است که دارای سی و هشت اتاق می باشد. اتاق های این هتل کاملا جادار و تمیزند و لذت یک اقامت دوست داشتنی را به مهمانان می چشانند. با اقامت در این اتاق ها از تجهیزات و وسایل موجود در آنها بهره مند گشته و نیاز به لوازم شخصی نخواهید داشت.

بیشتر بخوانید: هتل آریا باستان کیش

افزایش رفاه و راحتی مهمانان

علاوه بر اتاق های کامل این هتل می توان به امکانات خوب آن اشاره کرد. امکاناتی که سبب افزایش آسایش و رفاه مهمانان شده و نظر مثبت آنها را برانگیخته اند. در ادامه به امکانات هتل آرتمیس قشم اشاره خواهیم کرد: آسانسور، خدمات خانه داری، مبلمان، توالت فرنگی، عایق صدا، لوازم بهداشتی، ترانسفر، جالباسی و …

هتل پلاس قشم:

هتل پلاس قشم نیز از لحاظ کیفیت، امتیازات لازم را کسب کرده و از همین رو به یکی از بهترین هتل های سه ستاره قشم تبدیل شده است. این هتل آپارتمان به نقاط دیدنی قشم از جمله ساحل، بسیار نزدیک است و این یک امتیاز برای آن به حساب می آید. مراکز تجاری قشم نیز در فاصله کوتاهی از آن واقع شده اند. علاوه بر اتاق های چند تخته، سوئیت های یک خواب نیز در این هتل به چشم می خورند. در تمامی این اتاق ها و سوئیت ها، امکانات و وسایل ضروری از قبیل کمد لباس، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال و تلویزیون وجود دارند.

معرفی بهترین هتل های چهار ستاره قشم و هتل های پنج ستاره قشم 2

رزرو هتل پلاس(هتل سه ستاره قشم)

سرو انواع غذاهای دریایی

رستوران هتل پلاس قشم با برخورداری از انواع غذای دریایی و ایرانی، آماده پذیرایی از مهمانان هتل است. در بررسی امکانات این هتل می توان کافی نت، خدمات بیدار باش، خدمات باربری، ترانسفر، صندوق امانات، اتاق چمدان، خدمات تور، آژانس مسافرتی و … را نام برد. در آخر با اقامت در این هتل، لذت کاملی از سفر به قشم را تجربه کرده و بهترین احساسات را کسب خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *