کافی شاپ های کیش را بشناسید

کافی شاپ های کیش را بشناسید

کافی شاپ های کیش را بشناسید 1

در کنار بدست آوردن قیمت‌های هتل‌های جزیره از جمله قیمت هتل لیلیوم کیش بد نیست درباره کافی شاپ های کیش نیز اطلاعات کافی داشته باشید. در ادامه مقاله، ما قصد داریم تعدادی از بهترین کافه‌های کیش را به همراه اطلاعاتی از جمله منو، کیفیت، قیمت، آدرس و شماره تماس کافی شاپ‌ها به شما معرفی کنیم. اینگونه نگرانی بابت پیدا کردن مکان مناسب جهت نوشیدن و صرف غذا‌های لذیذ و سالم نخواهید داشت. ما به شما برای داشتن یک برنامه کامل سفر به این جزیره هیجان‌انگیز کمک می‌کنیم.

از جزایر زیبای ایران، که در استان هرمزگان واقع شده است، جزیره کیش می‌باشد. این جزیره از جاذبه‌های بسیاری نظیر مراکز تفریحی، مراکز غواصی و مکان‌های متعددی برای خرید برخوردار است.

این جزیره را می‌توان یکی از گرم‌ترین و البته شرجی‌ترین جزیره‌های ایران معرفی کرد. با این حال هر ساله جزیره کیش پذیرای گردشگران بسیاری می‌باشد که جذب طبیعت خاص آن شده‌اند. یکی از مشاغل پرطرفدار کیش، فروشندگی و خدمات‌رسانی به توریست‌ها معرفی شده است. از همین رو کافه‌داران این جزیره به بهترین شکل ممکن از امکانات طبیعی آن استفاده نموده‌اند و با افزودن چاشنی خلاقیت و مهارت، توانستند مشتری‌ها را به سمت خود جذب کنند.

کافی شاپ های کیش؛ کافه دامون

کافه دامون از بهترین کافه‌های کیش بوده که در پاساژ خرید دامون قرار دارد. این کافه از فضای گسترده و انواع متنوع غذا‌ها و نوشیدنی‌های سنتی ایرانی و بین‌المللی برخوردار است. کافه دامون جهت برگزاری جشن تولد مناسب می‌باشد.

این کافه برای مشتریان عزیز قلیان هم سرو می‌کند. کافه دامون در دسته کافه‌های قلیون دار کیش قرار می‌گیرد. اگر به خرید علاقمند هستید، پس از اندکی گشت و‌گذاری در مرکز خرید دامون، این امکان را دارید تا در این کافه نوشیدنی خنک سفارش داده و اندکی هم استراحت کنید.

نیمکت‌های مناسبی در این کافه قرار داده شده تا بتوانید به همراه خانواده یا با دوستانتان روی آن‌ها نشسته و از لحظه‌هایتان لذت ببرید.

قهوه‌های این کافه فوق‌العاده‌اند و سرویس‌دهی پرسنل رضایت قلبی شما را به خود جلب خواهد کرد.

دیگر امکانات هتل دامون پارکینگ، اینترنت رایگان و رزرو تلفنی است.

منوی کافه دامون قیمت گرانی دارد و این کافی شاپ‌ جزوه گران‌های کیش است.

آدرس کافه دامون  جزیره کیش – مرکزخرید دامون در طبقه۲

شماره جهت تماس ۵۳۰۰ ۹۷۵ ۰۹۱۰

ساعت کاری مجموع  ۱۰ صبح تا ۲ بامداد

 

کافی شاپ های کیش؛ کافه ترنج

کافه ترنج در واقع یکی از چند مجموعه کافه رستوران هتل دریایی ترنج محسوب می‌شود که علاوه بر میل کردن سفارش خود می‌توانید از فضای آن نیز نهایت لذت را ببرید.

هتل ترنج از گران‌ترین و باشکوه‌ترین هتل کیش است. به همین خاطر  از بابت کیفیت و سرویس‌دهی خدمات هیچ نگرانی نداشته باشید. طبیعی است که قیمت منوی این کافی شاپ گران باشد.

همچنین هتل ترنج کیش، کافه و رستوران‌هایی دارد که بسیار لاکچری‌ هستند.

در حین زمانی که سفارشتان آماده می‌شود این امکان برای شما فراهم است تا از فضای این هتل بازدید نمایید و یا از منظره‌ی دلنشین دریا لذت ببرید. اگر علاقمند بودید می‌توانید سفارشتان را در فضای باز کافه ترنج صرف کنید.

آدرس کافه ترنج   جاده جهان، پس از میدان جاسک

شماره جهت تماس  ۰۷۶۴۴۴۷۴۱۱۴

ساعت کاری مجموع ۸ الی ۲۴

کافی شاپ های کیش؛ کافه طهرون

کافه طهرون از تعدادی شعبه در کرج و تهران برخوردار است. یکی از شعبه‌های این کافه در کیش وجود دارد که توانسته رضایت مشتریانش را بدست آورد.

کیفیتی که مواد اولیه کافه طهرون دارد بسیار خوب بوده و همچنین قیمت منوی کافی شاپ اندکی گران است. با این حال لذت سفارش در محیط باز روبه دریای این کافه به صرف این هزینه می‌ارزد.

کافه طهرون کیش در لیست کافه‌های خوب کیش قرار می‌گیرد که از دو فضای روباز و سربسته برخوردار بوده و شما امکان استفاده از هر دو فضا را دارید.

آدرس کافه طهرون   کیش – کیبل اسکی

شماره جهت تماس  ۰۹۳۴۷۶۹۳۳۵۹

ساعت کاری مجموع  ۹ الی ۲

کافی شاپ های کیش؛ کافه مارینا

کافه مارینا را باید از شیک‌ترین و بهترین کافه‌های کیش در کنار دریا برشمرد که در نزدیکی تفریحات دریایی همچون جت اسکی، اسکی روی آب و غیره قرار دارد.

این کافی شاپ از منویی با کیفیت قابل قبول برخوردار است که فضای بسیار چشم‌نواز و لاکچری دارد. مشتری‌ها و هر کسی که در این کافی شاپ بوده، از دکوراسیون باشکوه و چشم‌انداز عالی روبه دریا کافه مارینا شگفت‌زده شده است. این کافه جهت برگزاری تولد و صرف صبحانه مناسب می‌باشد.

البته باوجود تمام این تعریف‌ها خوب است بدانید قیمت منوی این کافی شاپ همچون تمام سرویس‌های که ارائه می‌دهد گران است.

آدرس کافه مارینا  در بلوار مرجان، مرجان ۷

شماره جهت تماس ۰۷۶۴۴۴۶۵۳۸۶

ساعت کاری مجموع ۱۰ الی ۲۴

کافی شاپ های کیش را بشناسید 2

کافی شاپ های کیش؛ کافه استخر

هتل داریوش را باید یکی از شیک‌ترین و البته لوکس‌ترین هتل‌های جزیره کیش برشمرد که یک کافه روباز بسیار زیبا در کنار استخر دارد. این کافه برای عموم افراد آزاد بوده و شما می‌توانید در کنار صرف سفارشتان از فضای هتل داریوش دیدن کنید.  شما می‌توانید در کنار استخر این هتل اندکی استراحت کنید و بهره زیبایی کافه استخر داریوش شوید.

خوب است بدانید منوی کافی شاپ استخر از قیمت بالایی برخوردار است. باتوجه به چشم انداز زیبا و کیفیت عالی محصولاتش، این کافی شاپ را در لیست بهترین کافه‌های کیش قرار می‌دهیم.

آدرس کافه استخر   بلوار پارس

شماره جهت تماس ۰۷۶۴۴۴۴۴۹۰۰

ساعت کاری مجموع ۸ الی ۲۴

کافی شاپ های کیش؛ کافه لاوازا

هر هتلی را مثل رزرو هتل ویدا کیش برای اقامت انتخاب کنید، پشیمان نخواهید شد. پس از اقامت در هتل‌تان می‌توانید سری به کافه لاوازا بزنید.  بدون شک کافه لاوازا را باید به عنوان یکی از بهترین کافه‌های کیش معرفی کرد که بسیار شیک و به‌روز است. ساختمان کافه طراحی و مهندسی جالب و خاصی دارد. این کافه را در مجتمع کوروش برند سنتر پیدا می‌کنید. این مجتمع یکی از مراکز خرید و پر رفت و آمد کیش به شمار می‌آید.

در منوی این کافه انواع لذیذ نوشیدنی‌ها، ساندویچ‌ها، کیک و دسر وجود دارد. قهوه معروف این کافه لاوازا بوده که بصورت سفارشی برای مشتریان سرو می‌شود.

چنانچه قصد سفر به کیش را دارید، بعد از خرید می‌توانید به کافه لاوازا سری بزنید تا خستگی روز را با دمنوش‌های سنتی این کافه، برطرف نمایید.

از لحاظ قیمت منوی کافه لاوازا تقریبا گران می‌باشد.

آدرس کافه لاوازا  در میدان مرجان،  بلوار پارس، کوروش برند سنتر،  طبقه همکف

شماره جهت تماس ۰۷۶۴۴۴۵۹۲۹۹

ساعت کاری مجموع ۹ تا ۲۳

کافی شاپ های کیش را بشناسید 3

کافی شاپ های کیش؛ کافه رین کیش

کافه رین (Rain) نیز همچون بسیاری از کافی شاپ‌های کیش، در مجاورت مرکز خرید قرار دارد. اینگونه مسافرانی که در هوای گرم جزیره مشغول خرید هستند، می‌توانند برای رفع خستگی به این کافه مراجعه کنند.

کافه رین در طبقه دوم پاساژ خرید پردیس ۱ قرار دارد و در منوی این کافی شاپ انواع غذا‌ها و نوشیدنی‌های ایرانی و فرنگی وجود دارد.

فضای داخلی مجموعه شیک و زیباست، با این حال اندکی کوچک می‌باشد. همین موضوع سبب شده تا هنگام مراجعه به این کافه میز نصیب افراد نشود. پس پیشنهاد می‌دهیم از قبل میز رزرو کنید، اینگونه معطل نخواهید شد.

قیمتی که منوی کافه رین دارد متوسط بوده و تا زمانی که سفارشاتتان آماده می‌شود، می‌توانید از اینترنت رایگان آن استفاده نمایید. تمام این شرایط باعث شده تا این کافی شاپ به یکی از بهترین کافه‌های کیش تبدیل شود.

آدرس کافه رین  بین خیابان فردوسی و رازی  و روبروی پارک هنگام، پاساژ پردیس ۱

شماره جهت تماس  ۰۹۱۹۵۹۱۸۸۶۵

ساعت کاری مجموع  ۹ صبح تا ۱۲

کافی شاپ های کیش؛کافه کاکتوس

کافه کاکتوس در نزدیکی یکی از بزرگترین هتل‌های کیش قرار دارد. در بخش کافه آن انواع نوشیدنی‌های خنک و تازه سرو می‌شود که در هوا شرجی و گرم کیش، می‌تواند شما را کمی خنک کند. همچنین در بخش رستوران آن هم غذا‌های لذیذی جهت میل کردن وجود دارد.

فضای این کافه-رستوران  بزرگ بوده و برای جشن‌های بزرگی مناسب است.

فضای بیرونی کافه با گلدان‌های کاکتوس تزئین شده است به همین خاطر نام این کافه از همین گلدان‌های کاکتوس برگرفته شده است.

منو کافه کاکتوس قیمت مناسبی دارد.

آدرس کافه کاکتوس  در بلوار داریوش، جنب هتل ارم

شماره جهت تماس ۳۱۵۱ ۴۴۴ ۰۷۶۴

ساعت کاری مجموع 11:30 تا ۲ بامداد

کافی شاپ های کیش؛ کافه فرآتی

کافه فراتی یکی از بهترین کافه‌های روباز کیش است.  این کافه سرویس قلیان هم ارائه می‌دهد و به عنوان یکی از بهترین کافه‌های قلیان دار کیش شناخته می‌شود. این کافه در کنار ساحل مرجان قرار دارد و برای مسافران و توریستانی که به پیاده‌روی کنار ساحل علاقمندند، مکانی است برای استراحت و لذت بردن از منظره دریا. تماشای غروب خورشید از فضای بیرونی این کافه فوق‌العاده است و قطعا خاطره بسیار زیبایی را برای شما رقم خواهد زد.

از آنجایی که تماشای دریا در هر ساعت از شبانه روز جذاب می‌باشد، این کافه بصورت شبانه روزی فعالیت می‌کند. در منوی این کافه-رستوران انواع لذیذ غذا‌ها، نوشیدنی‌ها و فست فود‌های ایرانی و فرنگی قرار دارد که در هر ساعت از شبانه روز از مشتریانش آماده میزبانی است.

در طراحی آن بیشتر گل و گیاه‌های تزئینی بکار گرفته شده که به زیبایی آن افزوده.

منوی کافه اندکی گران قیمت است.

آدرس کافه فرآتی  جزیره کیش، بازار مرجان

شماره جهت تماس ۰۹۳۷۲۶۴۴۱۲۵

ساعت کاری شبانه روزی

کافی شاپ های کیش را بشناسید 4

کافی شاپ های کیش؛ کافه ایرن

کافه ایرن بر روی بام مجتمع بیست می‌باشد. این موقعیت مکانی، سبب شده تا مناظر فوق‌العاده‌ای از کیش دیده شوند. کافه ایرن دارای فضایی آرام و ساکت جهت قرار‌های کاری  است. چنانچه از گشت و‌گذار در هوای گرم کیش به ستوه آمده‌اید، رفتن به این کافه و نوشیدن یک قهوه در فضای خنک آن را به شما پیشنهاد می‌دهیم. چنانچه علاقمند بودید، از سرویس قلیان این کافه هم می‌توانید استفاده کنید.

دکوراسیون این کافه تلفیقی است از معماری سنتی ایرانی و کلاسیک. کافه از فضای روباز و بسته برخوردار می‌باشد که هردو به گونه‌ای خلاقانه‌ طراحی و تزئین گشته‌اند.

کیفیت خدمات‌رسانی پرسنل هتل بالا بوده و بطور کلی از انتخاب این کافه پیشمان نمی‌شوید. تمام موارد ذکر شده باعث گشته این کافه رستوران در لیست بهترین کافه‌های کیش جای گیرد.

شایان ذکر است قیمت منویی که این کافه دارد، اندکی گران است.

آدرس کافه ایرن در میدان سنایی، بام مجتمع بیست

شماره جهت تماس ۳۶۴۹ ۷۶۸ ۰۹۳۴

ساعت کاری مجموع  11:30 الی 2:30

 

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم به چند تا از بهترین کافه‌های کیش بپردازیم و از مزایا و ویژگی‌های آن‌ها به شما بگوییم. ‌امیدواریم این مقاله برای کسانی که قصد دارند به این جزیره زیبا سفر کنند کمک کرده باشد تا در برنامه سفر خود کافه مناسب را انتخاب کنند و لحظات خاطره‌انگیزی را با همراهانشان بسازند.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *